REKLAMACIJE

  • Ukoliko dobijeni proizvod nije u skladu sa opisom na našem sajtu, vidno je oštećen ili ne funkcioniše kako treba, u roku od 14 dana od prijema paketa imate pravo da isti reklamirate.
  • Ukoliko se ustanovi da je reklamacija opravdana, kupac nema apsolutno nikakvih dodatnih troškova dostave.
  • Ukoliko je reklamacija neopravdana, troškove dostave snosi kupac.
  • Kada se odlučite da odredjeni proizvod reklamirate, potrebno je da to saopštite putem mejla ili telefona.
  • Zatim je potrebno da pošaljete popunjen formular sa osnovnim podacima o reklamaciji, koji možete preuzeti OVDE .
  • Proizvod je potom potrebno da vratite u originalnu ambalažu, dobro upakujete, obezbedite i pošaljete kurirskom službom CityExpress bez otkupa. U ovom slučaju naznačite da primalac plaća poštarinu.
  • Kada  paket stigne, biće ustanovljeno da li je reklamacija stvarno opravdana ili ne.
  • Ukoliko jeste opravdana, imate pravo na izbor povrata novca ( cena proizvoda + dostava ) ili da Vam bude poslat novi proizvod (besplatna dostava)
  • Ukoliko reklamacija nije opravdana, a proizvod i ambalaža nisu dodatno oštećeni, imate pravo na izbor povrata novca ( cena proizvoda umanjena za povratnu poštarinu ) ili da Vam bude vraćen isti proizvod ( povratnu poštarinu i poštarinu za ponovno slanje plaćate Vi )