Menu
REKLAMACIJE
- Ukoliko dobijeni proizvod nije saobrazan ugovoru, oštećen je ili ne funkcioniše u skladu sa svojom namenom, potrošač ima pravo da reklamira isti u roku od 2 godine od dana prelaska rizika na njega.
- Ukoliko se ustanovi da je reklamacija opravdana, kupac nema apsolutno nikakvih dodatnih troškova dostave.
- Ukoliko je reklamacija neopravdana, troškove dostave snosi kupac.
- Kada se odlučite da odredjeni proizvod reklamirate, potrebno je da to saopštite putem mejla ili telefona.
- Zatim je potrebno da pošaljete popunjen formular sa osnovnim podacima o reklamaciji, koji možete preuzeti OVDE .
- Proizvod je potom potrebno da vratite u originalnu ambalažu, dobro upakujete, obezbedite i pošaljete kurirskom službom CityExpress bez otkupa. U ovom slučaju naznačite da primalac plaća poštarinu.
- Kada paket stigne, biće ustanovljeno da li je reklamacija stvarno opravdana ili ne.
- Ukoliko jeste opravdana, imate pravo na izbor povrata novca ( cena proizvoda + dostava ) ili da Vam bude poslat novi proizvod (besplatna dostava)
- Ukoliko reklamacija nije opravdana, a proizvod i ambalaža nisu oštećeni i nije prošlo 14 dana od prijema paketa, imate pravo da odustanete od kupovine, te da Vam se novac vrati ( cena proizvoda umanjena za povratnu poštarinu ) ili da Vam bude vraćen isti proizvod ( povratnu poštarinu i poštarinu za ponovno slanje plaćate Vi )
- Ukoliko je Vaša reklamacija odbijena i niste zadovoljni ishodom, imate pravo na vansudsko rešavanje spora čiju listu tela možete naći na https://vansudsko.mtt.gov.rs/adrbodies , a sam postupak pokretanja se nalazi na sajtu https://must.gov.rs/tekst/376/zastita-potrosaca.php.